Optymalizacja treści

1. Czy strona jest stworzona z myślą o internautach?
Google Quality Rater to pracownicy w Google odpowiadający m.in. za merytoryczną ocenę stron wśród pierwszych 200 wyników. W ramach swojej pracy przyznają oceny: Vital – Useful – Relevant - Not Relevant - Off Topic. W dalszej kolejności oceny te mogą wpłynąć na pozycję strony w Google.

Dlatego warto tworzyć atrakcyjne, wartościowe, unikalne i funkcjonalne strony. W związku z tym za pozycjonowanie strony odpowiada nie tylko pozycjoner, ale również webmaster, specjalista od marketingu i osoby decyzyjne.

Służymy analizą i doradztwem z zakresu funkcjonalności stron.
:zgłoś uwagę:

2. Czy zawartość strony jest adekwatna do pozycjonowanych słów?
Pozycjonowane słowa (np. te wymienione w tytule) muszą mieć odzwierciedlenie w treści strony, tzn.

strona musi być im faktycznie poświęcona

. W przeciwnym razie ryzykujesz karą od moderatorów. Internauci mogą donieść o nieadekwatności strony!
:zgłoś uwagę:

3. Czy przed zoptymalizowaniem/stworzeniem strony wybrałeś najpopularniejsze słowa kluczowe na podstawie statystyk?
Dzięki statystykom możesz dobrać najpopularniejsze słowa (związane z Twoją branżą) wpisywane w Google przez internautów oraz ich rozszerzone wersje, tzw. długie ogony służące do pozycjonowana szerokiego.

Zobacz jaki potencjał, kryje pozycjonowanie szerokie porównując liczbę wyników dla słowa [szkolenia] oraz "szkolenia".

Pamiętaj jednak, że popularność słowa kluczowego nie musi przekładać się na konwersję.
:zgłoś uwagę:

4. Czy treść strony jest widoczna dla Google?
Wyszukiwarki mają

kłopot z rozpoznaniem tekstu zapisanego w pliku graficznym

(również animacji flash).

Najszybszy test na sprawdzenie formatu tekstu, to użycie kombinacji Ctrl+A - w większości przeglądarek, spowoduje to zaznaczenie tekstu, ale nie tego w grafice flash.

Również teksty generowane dynamicznie mogą nie być zaindeksowane przez wyszukiwarki.
:zgłoś uwagę:

5. Czy strona, którą widzi internauta, jest tożsama z tą, która jest przedstawiona robotom?
W przeciwnym razie grożą Ci negatywne

sankcje, łącznie z banem

.
:zgłoś uwagę:

6. Czy pod pożądanym adresem wyświetla się od razu strona docelowa?
Wszelkie

strony powitalne są niemile widziane przez internautów jak i roboty wyszukiwarek

, bowiem rzadko kiedy dostarczają pożyteczną treść, w efekcie zwiększają wskaźnik odrzuceń i zmniejszają współczynnik konwersji.
:zgłoś uwagę:

7. Czy na stronie znajduje się co najmniej 500 znaków tekstu?
Jak dotąd Google (a tym bardziej inne wyszukiwarki) niezawodnie potrafi zinterpretować tylko tekst HTML. Dobrze, jeśli strona posiada co najmniej 500 znaków. Z kolei

górny przedział

optymalnej liczby znaków jest uzależniony od wieku domeny i liczby linków. Świeża strona nie powinna mieć więcej jak kilka tys. znaków, chyba, że jest to wysokiej jakości tekst. Wartości górne i dolne zależą jednak od wielu czynników.
:zgłoś uwagę:

W tej części kursu pozycjonowania dowiesz się:

Ile znaków powinno być na stronie?

Czy można przesadzić z ilościa tekstu?

Czy stosowanie przekierowań jest zgodne z regulaminem Google?

Jak zabezpieczyć się przed filtrem i paragrafem 31?




podziel się:

facebook grono wykop nk.pl


Dodaj do ulubionych