Linkowanie wewnętrzne

1. Czy strona główna posiada linki kierujące do podstron?
Serwis, zawierający podstrony w tematyce strony głównej jest atrakcyjniejszy i wyżej oceniany.
:zgłoś uwagę:

2. Czy podstrony znajdują się w tej samej domenie?
Jeśli decydujesz się założyć subdomenę typu slowo-kluczowe.firma.pl, to umieść w tej samej subdomenie podstrony poszerzające temat.
:zgłoś uwagę:

3. Czy z każdej podstrony linkujesz do strony głównej?
Z głównej strony nie musisz linkować do każdej podstrony, ale w drugim kierunku tak. Tym sposobem wzmocnisz swoją stronę główną.
:zgłoś uwagę:

4. Czy Twoja strona posiada linki prowadzące do zewnętrznych serwisów?
Zgodnie z ideą hipertekstu wartościowa strona przekazuje nie tylko unikalną treść, ale zawiera również odsyłacze do zewnętrznych źródeł. Umieszczając

linki do innych domen, czynisz stronę bardziej atrakcyjną dla internautów i Google

. Najefektywniejsze są linki prowadzące do zewnętrznych stron o tej samej tematyce, najlepiej o wysokim stopniu zaufania (tzw. Trust rank). Wielu początkujących pozycjonerów skupia się jednak wyłącznie na tworzeniu linków do swojej strony.
:zgłoś uwagę:

5. Czy ścieżka dostępu do archiwalnych podstron/artykułów jest krótka?
Zasada dwóch kliknięć odnosi się nie tylko do wygody internautów, ale również robotów wyszukiwarek.
:zgłoś uwagę:

6. Czy umieszczasz maksymalnie 100 linków na jednej stronie?
To oficjalnie

maksymalna bezpieczna liczba linków

wychodzących z jednej podstrony, choć w uzasadnionych przypadkach może ich być więcej, co nie daje jednak gwarancji, że będą zaindeksowane.
:zgłoś uwagę:

7. Czy linkujesz tylko do bezpiecznych stron?
Linkowanie DO

stron niezgodnych z prawem, regulaminem Google, bądź zawierającej wirusy

może wpłynąć negatywnie na pozycję Twojej strony.
:zgłoś uwagę:

8. Czy unikasz parametru rel="nofollow" w linkach?
Jeśli niektóre linki flagujesz przez "nofollow”, to moc pozostałych może i tak być osłabiona.
Chcesz wiedzieć więcej o nofollow? :zgłoś uwagę:

9. Czy pozycjonujesz również podstrony?
Jeden adres

można wypozycjonować w łatwy sposób tylko dla ograniczonej liczby słów

(co uzależnione jest od wieku domeny, liczby linków itp.). Dlatego warto pozycjonować również podstrony, przy okazji kierując internautów bezpośrednio do informacji, której potrzebują. Poza tym, w ten sposób, zwiększasz szansę na wyświetlenie dodatkowych linków pod głównym adresem strony.
:zgłoś uwagę:

W tej części kursu pozycjonowania dowiesz się:

Ile linków można umieścić na stronie?

Ile linków może wychodzić do zewnętrznych domen?

Czy każda podstrona powinna linkować do strony głównej?

Jakie znaczenie ma nofollow?




podziel się:

facebook grono wykop nk.pl


Dodaj do ulubionych