Google Analytics
Profesjonalna kampania SEO powinna być poprzedzona właściwym doborem słów kluczowych nie tylko pod kątem ich popularności, ale (przede wszystkim) również efektywności. Można ją mierzyć wieloma wskaźnikami (odrzuceń, czasu spędzonego na stronie, odwiedzonych podstron, konwersji itp.), które pozwala śledzić np. Google Analytics. W połączeniu z kampanią linków sponsorowanych (Google AdWords) takie reprezentatywne dane możemy uzyskać już po paru tygodniach.
Naucz się, jak to robić lub przejdź do
bezpłatnej części poradnika.
W tej części kursu pozycjonowania dowiesz się:
Co to jest konwersja?
Co to jest współczynnik konwersji?
Co to jest wskaźnik odrzuceń?
Co to jest wskaźnik porzuceń?
Co to jest CTR?
Czy długi czas spędzony na stronie przez internautę jest zawsze pozytywny?
Co mówi liczba odsłon i odwiedzonych stron w trakcie jednej wizyty?
Jak używać Google Analytics w pozycjonowaniu?
Czy pozycjonowanie jest lepsze niż linki sponsorowane?
Czy prowadzić równolegle kampanię AdWords i pozycjonować stronę?
Czy linki sponsorowane wpływają na pozycję strony w linkach organicznych?
Jak Adwords może pomóc w pozycjonowaniu?
podziel się:
Dodaj do ulubionych