Linkowanie
Dobrze dobrane linki w odpowiedniej ilości pozwalają osiągnąć bardzo wysoką pozycję w Google, nawet wtedy, gdy nie mamy fizycznego dostępu do tej strony i możliwości jej optymalizacji. Większość z nich można zdobyć za darmo.
A jeśli doskonale, wiesz jak to zrobić i znasz odpowiedzi na wszystkie pytania z prawego marginesu, to pomiń ten rozdział. Jeśli jednak tak nie jest,
poszerz swoją wiedzę na temat tzw. link building lub przejdź do
bezpłatnej części poradnika.
W tej części kursu pozycjonowania dowiesz się:
Jak wypozycjonować stronę nie mając do niej dostępu?
Jak wypozycjonować stronę, jeśli nie możemy wstawić na niej pożądanego słowa kluczowego?
W którym miejscu na zewnętrznej stronie umieścić link pozycjonujący?
W jaki sposób optymalizować anchor teksty?
Gdzie umieszczać bezpłatne/darmowe linki?
Jak pozyskać bezpieczne, wartościowe linki w dużych ilościach?
Jak zdobyć mocne linki, których
na pewno nie zdobędzie konkurencja?
Ile linków dziennie można bezpiecznie tworzyć do strony?
Jak linkować, aby nie narazić się na filtr lub ban?
Co to jest Zasada I anchora?
Jaka jest rola zakładek # w linkowaniu?
Jeśli z jednej strony możemy wypuścić więcej niż 1 link do naszego serwisu, to czy warto to robić?
Czy warto umieszczać link na każdej podstronie zaprzyjaźnionego serwisu?
Czy linkować do strony głównej czy do podstron?
Jak ominąć cross-linking?
Na czym polega efekt synergii?
Jak zarządzać linkami do podstron wyświetlonymi bezpośrednio pod głównym adresem w Google?
Jak sprawdzić czy linki zostały zaindeksowane (backlinks)?
podziel się:
Dodaj do ulubionych